Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2014

Οι που τους βρίζουν και το δημοκρατικό δικαίωμα στην ελεύθερη έκφραση




Κάποια στιγμή λοιπόν, αποφάσισα να γυρίσω και να ενταχθώ, στο κόμμα που αγκάλιασα και στρατεύτηκα στις γραμμές του απ' τα δεκαεφτάμισι χρόνια μου.

Μα έμαθα πως οι πόρτες του για μας τους ... εχθρούς του είναι κλειστές. Πράχτορες βλέπεις του όποιου σύγχρονου Μανιαδάκη, οπορτουνιστές και κρυφοΣΥΡΙΖΑΙΟΙ που καμία σχέση δεν έχουμε με την κομμουνιστική κοσμοθεωρία, μιας και αυτή είναι αποκλειστικό προνόμιο όσων βρίσκονται στο Πολιτικό γραφείο και στην Κεντρική του Επιτροπή. Κι ούτε έχουμε το δικαίωμα να διατεινόμαστε πως είμαστε κομμουνιστές, μιας και ο τίτλος είναι ήδη κατοχυρωμένος με συμβολαιογραφική πράξη και μάρτυρες φυσικά τους συγχωρεμένους Μαρξ και Λένιν αυτοπροσώπως.

[...]


Ζητώ συγνώμη προκαταβολικώς σύντροφοι, αλλά επιτρέψτε μου να απευθυνθώ τώρα στους γνωστούς αλήτες του διαδικτύου. Οι ενστάσεις και η συντροφική κριτική δεκτές, (πώς αλλιώς, άλλωστε) αλλά...


Άκου φασιστάκο! Επειδή το σημείωμα αυτό, θα έχει ίσως την τύχη να δημοσιευτεί και σε ιστοσελίδες που επιτρέπουν σχόλια και παρατηρήσεις και επειδή, βλέποντας και μόνο τη φωτογραφία ή το όνομά μου θα σπεύσεις να απαντήσεις χωρίς καν να μπεις στον κόπο να το διαβάσεις, σου λέω προκαταβολικώς τα εξής:


Ναι! Αλλάζω την οικονομική μου κατάσταση με τη δική σου.


Ναι! Δέχομαι να φύγω απ' τη ΑΕΠΙ, αν αναλάβεις να με πληρώνεις δύο φορές το χρόνο μαζί με δέκα χιλιάδες άλλους συναδέλφους μου για τους πεντακόσιους και πλέον τίτλους τραγουδιών και θεατρικών μουσικών μου.


Ναι! Δε θα συμμετέχω σε συναυλίες, μουσικές παραστάσεις ή θεατρικά σχήματα με το περιεχόμενο των οποίων δε συμφωνείς, αρκεί να μου πληρώνεις νοίκι και τα υπόλοιπα έξοδα του μήνα.


Συνεννοηθήκαμε γλίτσα;
Δ. Τσακνής, Εργατικός Αγώνας/Ίσκρα


[...] για τη δεξιά τέτοια αφίσα η ΚΝΕ δεν έχει βγάλει. Μόνον για την Αριστερά, άρα ο μονότονος μονομέτωπος αγώνας κατά της Αριστεράς είναι ό,τι πιο αριστερό μπορεί να προσφέρει το ΚΚΕ αυτόν τον καιρό στον λαό. Εκτός κι αν αυτή την αφίσα δεν την έφτιαξαν κομμουνιστές, αλλά «κομμουνιστές», προβοκάτορες, βαλτοί και χαφιέδες.


Κι ένα τελευταίο, μιας και μας δίνεται η ευκαιρία, επί προσωπικού. Αν σας θεωρούσα κομμουνιστές, θα σας ρωτούσα, ποιοι είσθε εσείς που βρίζετε προδότη όποιον σας κάνει κριτική; Ποιοι είσθε εσείς που αμφισβητείτε την τιμή και την υπόληψή μου, την εργατική μου διαδρομή και τις πολιτικές μου επιλογές; Mε ποιο δικαίωμα (ατιμάζοντας την κομμουνιστική ηθική) με συκοφαντείτε, όπως συκοφαντείτε, βρίζετε, απαξιώνετε και υποσκάπτετε χιλιάδες αγωνιστές; Νομίζετε ότι αυτοί που έχετε αμολήσει στο διαδίκτυο να μας βρίζουν με γλώσσα ψυχάκια και ήθος χαφιέ, θα μας τρομοκρατήσουν; Θα λέμε τη γνώμη μας για το ΚΚΕ, όπως για τον ΣΥΡΙΖΑ και κάθε άλλο κόμμα.
Σ. Σταυρόπουλος, Ενικός


Λογική δομή:

α. Όταν σε βρίζω εγώ, ασκώ το αναφαίρετο δικαίωμά μου στην ελεύθερη έκφραση. Όσο πιο πολύ βρίζω, τόσο πιο πολύ πρέπει να με θαυμάζεις για την ελευθερογνωμία μου. Έτσι είμαστε εμείς οι ελεύθεροι άνθρωποι, κομματόσκυλα!


β. Αν μου απαντήσεις με οποιονδήποτε τρόπο, αποδεικνύεις ότι καλά κάνω και σε βρίζω και μου δίνεις κάθε δικαίωμα να σε βρίζω περισσότερο.


γ. Επίσης, ενώ εγώ εκφράζομαι αυθόρμητα όταν μιλάω, όταν μιλάς εσύ είναι γιατί σε βάλανε, σε αμολήσανε τα αόρατα κέντρα στο διαδίκτυο.


δ. Αν δεν μου απαντήσεις, είναι επειδή αποδέχεσαι την ενοχή σου για όσα σε κατηγορώ. Κουφάλα! Νόμιζες ότι θα μου κρυφτείς;


ε. Θα σε βρίζω προκαταβολικά, έτσι για να δω τι θα κάνεις, κουφάλα. Να δω τι δημοκράτης είσαι, αν δηλαδή θα μου απαντήσεις αποδεικνύοντας ότι δεν είσαι δημοκράτης ή δεν θα μου απαντήσεις αποδεικνύοντας ότι καλά κάνω και σε βρίζω.


ε. Εγώ είμαι ο τρου ΚΚΕς. Εγώ εκπροσωπώ το κομμουνιστικό ήθος, εγώ είμαι το κόμμα, εγώ είμαι ο κριτής και το μέτρο όλων σας, αλήτες, χαφιέδες, σπιούνοι, κωλόπαδια, γλείφτες των προδοτών.

στ. Ποιος καριόλης είπε ότι μιλάω και σκέφτομαι σαν τον πιο λούμπεν Χρυσαυγίτη;

ζ. Μπορείς να μου κάνεις κριτική, φτάνει να συμφωνείς με τον τρόπο που φέρομαι, άρα να αυτοαποκληθείς αλήτης, σπιούνος και χαφιές του Περισσού.

ι. Γιατί βρίζετε ρε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου